Thursday, June 10, 2010

Semester Berakhir...

Alhamdulillah...dah berakhir upenye semester ni...gelap..terang..gelap ...terang...tido..bgn...upenye aku dh berade kat akhir2 semester...maknenye 6 bulan kat u rase kejap je....pg tdi lepas sikit beban kat kepale aku ni sbb aku bru je abis FYP presentation...tp skrang aku epy..sbb mlm ni aku dh leh blik umah...tp bile ku renung2 blik sedey plak aku nk tgglkan utp..tgglkan kawan2 aku....ye la ..sem ni cm aku enjoy skit nga kehidupan aku kat u...epy berkawan ...mgkn sbb byak aktiviti yg aku join kot nga kwan aku...kwn2 aku plak semua cm friendly plak nga aku..berlainn nga seblum intern...mekasih kwn2..ntah la mgkn prgai aku lain skit kot sem ni...ade yg kate poyo, ade yg kate aku dah gile, hahah...tp yg tak tahan tu ade gay kate gay...ade ke ptt...nauzubillah hi minzalik...mntk jauh....tp aku x kesah sgt pon...mgkn tu gurauan je...aku pon x amik serius hal ni....biase la tu kawan2.....tp sem ni aku enjoy la nga aktiviti yg kawan2 aku anjur...aku rase dari awl start sem ..smpai la abis sem...hampir semua aktiviti yg kawan2 aku anjur aku join...haha....ye la dh cume ade stahun je aku nk epy2 nga kawan2 aku...insyallah sem depan aku akn sedaye upaya tuk join semua aktivi yg kawan2 aku anjur...haha...biar smpai kawan2 aku dah menyampah gle tgk muke aku...dh x nak layan perangai aku...dan semua bam aku sbb kat mane ade aktiviti n kat situ gak aku ade....haha..tp bgi aku la bgus gak la aktivi ni..dri situ aku leh kenal perangai kawan2 aku,aku leh tukar pandangan,aku leh mintak nasihat,aku leh share citer,aku leh berlawak, aku leh mengutuk org,...haha...yg last tu x bgus....jgn tiru..tp yg x best nye bile terlebey gurau...terlebey melawak..ade plak yg terase ati...ade plak yg emo...tp sory ye kawan2...bkn niat aku mcm tu...cume kdg2 aku nk tgk gak la kwn aku cm ne...tp kawan2 plak x paham...tp x pe la...aku x kisah sgt pon...lebey2 nga kawan2 aku...haih panjang plak aku tulis...haha

last kate,mlm ni aku nk nk blik...sblum tu ...aku nk mintak maaf la la kat kawan2 kot2 aku ade terlepas ckp ke,terlebey gurau ke,tersalah kate ke,terkecil kan ati korang ke...haha...biase la tu...so kalu sesape rase aku ade hutang nga korang silelah gtau...sbb stkat ni aku rase aku tak de hutang nga sape...sbb aku ade buku hutang ...semua utang aku akan catat..haha...bukan berkire...kot2 lupe...haha...

okeyh...akhir kate aku nk mtka maaf skali agi...insyallah kalu umur panjang sem depan kite jumpe lg.... senyum sokmo =)....

3 comments: