Monday, March 22, 2010

Pepagi kat utp n kat umah.....

huhu....pg ni sejuk ....hujan x de la lebat sgt....tp kabus bnyak...
tetibe plak nk update blog....pg2 mmg aku jrg sgt bulih tido blik melainkan mlm tu mmg td lewat sgt2...
mgkin ni tabiat intern kot....ye la ...pg2 dh kene gi keje...bgn awal....8 bulan kot gitu....dh terbiase x tido pg....

kat u plak,walaupn kadang2 subuh gajah,dinesor,cap ayam,makhluk asing....bla...bla...
lepas je subuh terus ngadap pc...bace2 email,tgk elearng skit,tgk fb...pastu selak2 sikit buku "Indah nye Hidup Bersyariat...."pas tu...tgk ke luar tgkat....tgk manuasia dh mule sibuk dgn usuran masing2.... ....ari2 gitu la hidup aku pepagi kat u.....

Kalu kat umah plak,pg2 pon aku tak leh tido gak....tp cemerlang skit subuh kat umah...kene bgn awl...biase nye mak aku yg kejut subuh....tu pon setelah di sound berpuluh2 kali bru la bgn....bapak aku sllu gi msjid.....aku je yg x ikut....tp aku menyolatkan diri sblum bapak aku blik la.....kalu tak mmg lg teruk kene sound kat bpak aku...ish4...teruk2...besar2 pon mak bapak kejut lg subuh...haha....
huhu...kat umah pon same...lepas subuh x brape nk bleh tido dah....asyik2 mak aku ajak gi pasar borong (wlaupon dlm hati dh myumpah apeke bangangnye pasar borong ni wat pagi2 bute cm n...)...tp tak pe....aku ikut je....dh mak aku suh....

huhu...tu je la ...tulis panjang2 pon bkannye ade gunenye gak,bukannye korang bace pon....

3 comments:

  1. pi.
    sok jom gi pasar.

    kite borong marka

    ha ha

    ReplyDelete
  2. ape itu marka ha...aku x tau a perkataan2 pelik ni...aku budak baek...!

    ReplyDelete
  3. budak baik pala hangguk.. pala hangguk pun xmcm budak baik. haha

    ReplyDelete