Saturday, March 20, 2010

Enjoy-enjoy,epi-epi, nga kawan-kawan.............

Hoho....ari ni terpggl plak nk update blog stelah dh hampir berkurun,berabad aku x update blog aku ni....walapun aku x brape suke sgt tulis blog...hukhuk...

Pejam ,celik,pejam ,celik..tup..tup dh final year upenye..huhu..cptnye mase berlalu...
kalulah aku bleh putar waktu...

"Kadang - kala sukar untuk dimengertikan,ku teruskan kehidupan lg..."

Haha...cam tak logik plak...aku pon x leh accept sbnarnye aku dah final year..abih taun ni..
aku dh kene melangkah alam lain...alam pekerjaan plak...hoho..tp bile d fikirkan blik...sdih gak aa...
sbbnye aku dh x leh enjoy2,epi2 nga kawan aku...walaupon perangai kawan2 aku ni dh macam setan...lebih2 lg Farouk n Hadi ..(Haha...sorry syeikh ktuk skit...)...dan sbb tulah aku akan cube meluangkan mase bersame diorang ...ye la this is my last year in utp....ah...lantak la orang lain nak kata aku gay pon....huhu....

tp aku pon terperasan gak,ramai org kate prngai aku dh brubh....rmai kate dh jadi mcm setan skit....smpai aku pkai baju pon kene comdem...hukhuk...pakai baju fix pon slah ke ??...adoi ...
manusia2...hoho...tp aku tak kisah pon semua tu.....slagi die bleh berkate2 ,go on...teruskan....cume aku nak tanye satu soklan je kat korang2...

"ape hukum nye seseorang laki tu pakai baju fix,seluar ketat....and ape
hukumnye plak seseorang pompuan tu pkai bju fix n seluar ketat...."
korang2 cari la ye ape jawapan nye....kalu dh tau leh gtau aku....

teringat lg kate2 Habiburrahman El Shirazy, pengarang novel Ayat-Ayat Cinta

"kalau kite nak tgk perangai seseorang pompuan tu,kite tgk lah bagaimane prangai mak die...n kalu kite nak tgk plak perangai seseorang lelaki tu,kite tgk prangai sahabat die "

tu la, aku rase ade btul gak ,sbb skrang ni are rase perangai kawan2 aku dah macam setan....lebih2 lg budak 2 orang tu...haha...sorry syeikh kutuk lg....nasib a...blog aku ikut aku a nak tulis ape pon ...haha.......tup tup aku plak yg terikut perangai diorang....tp x pe....aku x penah menyesal pon...kawan2 aku x berkire sgt pon...tp kawan2 yg selalu berkire nga aku...haha

wahahaha......nnti aku update lg.........hoho......dh x de idea dh nak tulis ni

6 comments: