Thursday, March 25, 2010

Hoho...bilik dah kemas...

hohoho....bilik ku dah kemas....
hoho...ari ni dlm sejarah...setelah bersusah payah aku nga romate mmikirkan plan2 tuk mngemaskan bilik...baru hari ni terbukak ati tuk mengemas bilik....
mmg sbelum ni dh byak kene kondem sal bilik aku ni bersepah sgt...sampai figo pon dh tgur...
haha...mmg kalu figo tegur tu mmg tahap kaw2 bersepah...mane tak nye...botol sos,kulit2 coklat,botol air kosong bersepah dlm bilik aku...hoho...mmg skali pandang dh nampak cm dapur dah,,,hehe...
ntah la arap2 kemas smpai hujung sem...tp rmai org kate kemas kejap je tu...
tgok esok luse sepah blik...haha...tp takpe aku akan buktikan kat korang yg bilik aku aku kemas smpai ujung sem ...hehehe......

dh2 aku pon dh mls nak tulis dah ni....saje je nak gtau bilik aku dh kemas....wahahaha....

2 comments: