Monday, December 27, 2010

KL,Komuter, Bangi

ade mase utk mengupdate blog...

Ini cerite aku ke UKM bangi....

org kate kalu malu bertanye sesat jln, tp aku x malu bertanye, still sesat gak...cam ne tu???
so conclusionnye x yah tanye....

pg semalam aku ke ukm bangi, gi kat u dimane 2 org cousin aku belajar kat situ...punye la awal2 pg aku turun dari umah mak sdare aku kat sg buluh menuju ke ktm sgai buluh....naek tren...wahaha...excited....almaklum kat umah aku x de tren....dpt naek tren tu kire maju gak la...so
dri ktm sg buloh menuju ke ukm bangi....aku pi la beli tiket..."bang,ukm bangi ade tak?..." haha nasib baek la brader tu ckp ade stesen ktm kat situ...harge tiket dlm 4.90.....dah dpt tiket ...tetibe tren datang ....adoya nak naek ke tak...nak naek ke tak....sbb nye ade 2 arah tren yg dtg...satu arah dari kiri , n satu agi arah dari kanan...cnfius aku lupe lak nak tanye brader tu tren ke ukm arah mane...dah.... alang2 tren dah datang aku rembat naek je la......fuh lege..... sempat gak naek tren....tp....awat ramai org pndang aku ni...ayaaakkk...cm pelik semacam jea...nk kate aku buat silap x de plak....emmm....tp aku pelik gak awat semua pompuan dlm tren ni...mane laki.....pandang kiri,kanan, dpn , blakang.....cnfirm semua pompuan............tibe2 terpandang lak kat cermin komuter tu.....for women.......adoya ...ptt pon.....gerabak tu khas tuk pompuan jea....ptt semua org pandang pelik pon kat aku....waahaha...al maklum la org kg aek tren...mane aku tau....aku igt pakat maen rembat jea....so dgn muke yg penuh cnfident n cool....aku pon berjalan la menuju ke gerabak dpn dgn harapan ade la kaum adam kat situ....malu den....

dah banyak merapu ni....mate dah ngantuk....nnti aku story agi cerite aku kat kl....tu x masuk sesat kat ukm agi tu...

5 comments:

  1. bahahaha

    inaadaaa.

    apa la lu tukaq jadi bapok dah ka?

    ReplyDelete
  2. gua x mo jd bapok der...nauzubillah...ape citer lu skrang der? dah kawin anak brape? ke still gay macam dlu ag?

    ReplyDelete
  3. aku sdang menanti janda mu

    haha

    menanggur lagiiiiiii

    gay dah kurang :D

    ReplyDelete
  4. aiyaa.. ni x bace paper ni pipi! :P
    da lame da la.. hehehehe

    ReplyDelete
  5. sangcXL3: alhamdulillah....dah berubah ko yea...dah x gay...mgkin dulu mase kat u ko gay sbb pengaruh rakan sebaye...

    BioZip: biase la org kg...skali skale naek tren...begitu la jadi nye

    ReplyDelete