Sunday, October 10, 2010

Penipu Dah Kene Tipu




Semalam kawan aku si fakrol ni ade la bg satu link yg bertajuk
"TRONOH JADI TORONTO"...rupe-rupenye akhbar U ni kononye nak saman U toronto ni la gara-gara menipu sal salam perantau yg dihantar ke akhbar U oleh bebudak dari U toronto ni la...rase-rase korang tau sape akhbar U ni n U toronto ni....tak perlu aku mentionkan sape...nanti kan tak pasal2 kene saman plak....hehehe...al maklum la...internet...cepat tersebar cerita kontroversi cm ni...so kene berhati- hati la jawabnyee...kan2....

Bagi pendapat peribadi aku la yee, memang patut si akhbar U penipu ni kene tipu kat bebudak U toronto ni....ye lah....sbbnye berita yg disiarkan oleh akhbar u ni memang banyak menipu, org lapor lain die tulis lain, kadang2 berita yg disiarkan lain terus dari topic asal ....

cntoh nye la


Korang nilai la sendiri gambar di atas, aku rase korang tau what is the real situation there..akhbar U ni sggup menipu gune photoshop semate- mate tuk detele logo parti ni......
Padan la kalu kene tipu nga bebudak U toronto pon..............buat jahat dibalas jahat...buat baik plak dibalas baik...kalu suke menipu ,memang cnfirm la kene tipu...hahaha

Betul kate org, kalau beribu-ribu-ribu kalu kite tipu org , kite tak kan rase ape-ape effectnye...TAPI kalu sekali kite kene tipu , effectnye mmang besar......cm akhar penipu ni..........

bak kate nabil "ko pk la sdiri"...ko pk la...ko pk-pk-pk kan la....kenape ko kene tipu....

tu tak masuk agi bab-bab nombor ekor yg disiarkan oleh akhbar U ni...kan aku tulis byak2 kan kene sman plak..................ok stop


senyum kambing

........Aku pon tak bangga jadi melayu kalau aku bukan islam........


1 comment:

  1. ini panas. ada gaya nak kna saman ni. nga3.. haa.. haaa.. x tahu xtahu xtahu.

    ReplyDelete